Dikuasakan oleh Blogger.
RSS
Container Icon

New Perodua MPV launching

Salam semua...

Nampak tak kat atas ni gambar ape...erm kereta..pandai semua!..hehe...Ini la model terbaru Perodua MPV...mcm mana ader rase nak beli ke?...kalau dah terlebih duit boleh la berkira2 nak beli ye tak?.. tp kalau ala2 tak cukup budget lagi cam reen ni pendamkan dulu hasrat di hati yek...kihkih..

Apa pendapat korang dgn model MPV nie...cantik tak?...cantik la jugak kan...bagi reen la..tp pendapat orang lain2 la..maybe setiap orang ader dream car masing2 kan... xper jgn risau keje kuat n rajin boleh la beli keter idaman...

Buat masa nie reen ader 1 kete je la (kereta WAJA kesayangan kami..hihi)...tu pun udah tak larat mau isi minyak hari2...biasanye reen la guna kete...coz reen takde lesen motor...kalu tak dah naik moto dah..lesen kete ade la...tu pun baru gak dapat lesen, ku masih P lagi le...

InsyaAllah tak lama lagi habis la installment kete tu...wahhh!!...lega sikit nanti....time tu kalau nak beli lagi 1 baru leh fikir2 kan...tp manyak takut la dgn komitmen bulan2... Haa! tapi mana la tau kan kot2 time tu reen dah jadi orang kaya...kwang!kwang!kwang!...haha...harus ku sambar mercedes terus...Amin!...doa dalam hati...

Ok la..ape saje la yang kau repek kan ni reen oooiii...

Bubui!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 ulasan:

ViLdA FiDa berkata...

berape ekk harga nye??
pida suka tgk kete terbaru...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...