Dikuasakan oleh Blogger.
RSS
Container Icon

Beriani Gam Putra-Jaya

Salam...

Erm...Entry makan2 lagi...ape nak jadi ni..hehe..reen n family gi makan kat sana hari Ahad lepas..disebabkan hari sabtu tu letih sangat dari siang sampai malam, jadinyer agak lewat ar bangun Ahad tu...punya lah lapar..ape lagi keluar cari makan la...breakfast skip so lunch terus. Maka tu yang sangat berselera makan...dah lama nak try makan kat sini tp selalu jer tak jadi tp hubby reen dah pernah gi makan kat sini dgn kekwn ofis dia,dia kata ok..so,cuba jangan tak cuba...

Pada kawan2 yang tengah 99HTN tu...sori la yek kalau baca entry reen nie...jangan terteringin lak nak pi makan...sabar tu kan separuh dari iman.Janagan Marah!..ehe


Nie la signboard 'Kafe Beriani Gam Putra-Jaya' yang dipacak kat tepi hiway ke Putrajaya..dah berpuluh2 kali lalu kat situ baru ler nak menyinggah...

Ni la rupanyer nasi beriani kami...reen punyer beriani ayam merah, en hubby nyer beriani kambing...mahal gak la sepinggan sampai RM13!!...tersedak jap tengok harga...haha..tp reen rasa hubby nyer beriani kambing sedap lak...tukar bleh!.

Hubby Punyer

Reen Punyer

Licin yer kawan2..lapar punya pasal..tapi reen share dgn anak2...suapkan diorg skali...hehe cover la konon x makan banyak...time tu ada gak rasa nak tambah tp mengenangkan harganye terus ku tak jadi...kihkih...

Semua licin, tak tinggal ape...berbaloi bawak kitaorg ni gi makan2...gerenti beres...!tak dak membazir punya...

Pape pun ok gak la makan kat situ cuma RM nyer tu...xleh nak datang selalu...

Azreen

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

oooo yang kat tepi heway tue nyek..penah la lalu..tapi xpenah menyinggah pun...mahe btoi kan..tapi berbaloi la klu mahe dan sedap...

rosma berkata...

peh menarik nasi tuh...lapar terus perut nih..rosma duk sepang,jauh x?sll p alamanda tp xperasan pun...leh try...

eynda berkata...

Nasib baik la dah selalu makan kat situ...so tak la teringin sangat hehe...tapi memang sedap kan... :-)

Wanie-san berkata...

harganye bleh makan 2 kali nasi beriani klu beli kat paso mlm..hihihi
klu sodap xpe ler kan..=]

Ms Pancake berkata...

sodapnye.. :D

missjewelz berkata...

http://missjewelz.wordpress.com/2009/12/05/jan-2010-events-featured-friends/

elmo berkata...

mcm sedap je...elmo salu jee lalu kedai tu..x pernah nk makan kt sana.ingatkan tak sedap..hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...