Dikuasakan oleh Blogger.
RSS
Container Icon

Jusco Cheras Selatan..

15/03/2009 -Ahad

Pergi jalan-jalan beli barang kat jusco Cheras Selatan..boleh la gi redeem voucher sekali..RM30, ok la kan...sape nak bagi..hehe..

Nak beli barang dapur sikit n susu Aleesya sekali sebab stok susu kat rumah dah habis..nasib baik gak Aleesya ni susu badan jugak lagi..so..takde la keputusan sumber susu..kihkih...

Seperti biasa memana pergi pun mesti bawak kamera...


Dalam kereta pun sempat lagi ambik gambar...hehe..suka hati la janji bahagia...



Aleesya ngantuk sangat,tak cukup tido agaknya..dari dalam kereta lagi dia tido..syok kena aircond la tu..sampai kat Jusco pun masih lena lagi..nasib baik kat belakang kereta memang spare bantal jadi letak Aleesya dalam troli alas kepala dengan bantal..alas badan takde plak..xpe la ye..itu pun lena gak dia tido..lama...kalau nak dukung lama2 xlarat ..mana nak beli barang lagi...

Gambar dari pandangan belakang..haha...reen pun tak sedar bila hubby ambik gambar nie...tapi yang penting nampak slim skit..perasan plak!hehe..kalau dulu bumper agak besar okay...

Amelia pun nak ambik gambar jugak...tengok! adik tido lenanya kat dalam troli tu...walaupun keliling riuh rendah...pedulikan...zzzzzzz!


Ok..rasanya suma dah lengkap..barang2 dah beli..boleh la balik rumah, nak masak pulak coz jap lagi adik ipar ku nak datang..takkan nak biar lapar kan..jadi harus masak balik rumah nanti...nak masak ape ye?...simple2 je..janji kenyang...


Okeesss....Reen...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 ulasan:

neezareef berkata...

reen,
tu bkn kurus sket..dah kurus dah tuh
saje la tu kot hsband reen snap gambo tu
baru la npk figure blkg camne..
cam anak dara u !
uhuk2

yazeema berkata...

betul kata neez tu,bukan kurus sikit..memang kurus....cayang en hubby kan...hehehe

INSOMNIA SHAH berkata...

huhuhuhu....
mari kita g shopping2...
snang2 visit la my blog...

atty's berkata...

hi..kty pun selalu g jj sana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...