Dikuasakan oleh Blogger.
RSS
Container Icon

Kenduri Doa Selamat...

Salam...kenduri doa selamat ni reen n family pergi minggu lepas...kat rumah mertua adik reen..hari khamis malam..lepas kerja ambik anak2 terus pergi sana..

Adik reen tengah pregnant nak masuk 8 bulan..so, doa selamat ni pun untuk dia jugak, mudah-mudahan selamat bersalin hendaknya...

Ni adik reen...Maria, dia tengah sarat peknen..bulan 5 dah nak bersalin..scan baby boy insyaAllah..harap2 dapat bersalin normal ok...anak2 reen boleh dapat sepupu..hehe..sebab reen kan anak sulong,so Amelia n Aleesya xde sepupu lagi belah reen..kalau belah hubby banyak la..

Ni bergambar kat dalam rumah pulak...sesambil meredakan perut sebab dah sumbat macam2 makanan...sedap la makanan kenduri tadi..x leh tahan..hehe..ampun diet!..nanti kita clean balik ek..

Dengan ayah reen..ayah,ibu n adik2 reen pun semua datang jugak..syok dapat jumpa semua..hehe..macam la jarang jumpa...dokat jer umah mak reen, kat klang je...kalau nak balik 45 minit je dah sampai sana...

Yang pakai baju biru tu anak2 reen, Aleesya tengah bagi susu kat anak patung sape ntah dia pinjam...yang 3 orang lagi adik2 reen no 6,7 dan 8...reen anak sulong dari 8 orang adik-beradik...maria yang mengandung tu no 2..no 3 n 4 lelaki..dua2 tengah study lagi kat UTM Skudai...yang no 5 xde dalam gambar sebab x suka bergambar..hehe...

Okess...good nite semua!!! see ya!

Reen

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 ulasan:

-iLLa- berkata...

fuyooooooooo ramainyaa adik badik..best tuhh..kiter 3org jerr..

Azreen berkata...

-iLLa- : heheh..tp bila adik beradik dah besar..mcn skit lak..:)

neezareef berkata...

semoga adik reen selamt dan dipermudahkan amin

Azreen berkata...

neezareef : tq..amin.. :)

Dee berkata...

cute je adik reen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...