Dikuasakan oleh Blogger.
RSS
Container Icon

Kena tag dengan Vogue2704...

Salam...

2 hari lepas masuk blog vouge...rupa2nye reen kena tag...tak sempat nak jawap..nie baru nak memerah otak menjawab soklan2 itu...jom layannnzzz je laaa......hehe..

1. Do u think u're hot..

Ermmm..mesti la, tak caya tanye my hubby..hehe...hot mama..kuang!kuang!

2. Upload ur fav pic



3. Why do u like that pic ?

Sebab cute ar gambar adik kakak nie...n sebab reen sayaaangg sangat anak2 reen...ibu sayang Amelia & Aleesya..Mmuuaahh!!!

4. When was the last time u ate pizza ?

Rasanya dalam bulan 1 hari tu...pizza buat sendiri..macam2 pizza reen buat...sedapnyer bila letak mozzarela chesse bebanyak...nyum nyum..

5. The last song u listen to ..

Sempurna-Andra And The Backbone...sebab bila bukak blog reen jer dengar lagu tu..hehe...

6. What r u doin rite now beside this ?

Tengah mengadap laptop sambil jengok blog kawan2 yang baru update...sesambil jugak tengok tv..

7. What name u prefer beside yours ?

Wan Mohamad...Wan Puteri Amelia...Wan Puteri Aleesya...i likeee....!

People to tag :

1. yazeema
2. neezareef
3. mia-ina
4. attyfir
5. insomniashah

8. who is no 1?

rakan blog yang rajin menjengah blog ku dan rajin bagi komen...Tq...hehe..anak dia comeiii...

9. no.3 is having relationship with ...

haa?...dengan tunang dia la kot...hehe...agaknyer la...reen pun tak pasti dia dah tunang ke belum...x habis baca blog dia lagi...

10. say something bout no 5

Pengikut baru blog reen...selalunyer pempuan je yang ikut blog reen ni...nampaknyer dah ada kaum adam yang mengikuti perkembangan blog ku...hehe..

11. how about no 4

Pun kawan baru kat blog...ibu kepada 3 orang cahayamata...yang sumanya lelaki (kena menuntut ilmu camne nak dapat anak leleki dari dia nih!)hehe...betul tak atty...?kalau salah mahap yek...

12. and no.2


kawan blog yang selalu gak menjengok blog ku dan memberi ulasan..hehe...ade sepasang cahayamata yang comel...

So,sesape yang kena tag tu jangan lupa jawap okess....hehe...enjoy...!

Daaa..Mrs Wan...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 ulasan:

neezareef berkata...

sambil tekun membaca tag
tetiba 1 paragraph tu npk nick sndiri
muakakka..kena tag upenye...

ok reen..utang dulu...

yazeema berkata...

alamak kene tag lah pulak,tunggu ye reen

yazeema berkata...

tagmu itew telah ku jawab dengan jayanya..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...